תיקון מכשיר אייפון לעומת מכשיר אנדרואיד

בעולם של היום קיימת יריבות וותיקה – היריבות בין חסידי האייפון לחסידי האנדרואיד.

כשאנחנו מדברים על חסידי האייפון הכוונה לאלו הבוחרים להחזיק אך ורק במכשיר של חברת אפל לעומת אלו הבוחרים במכשירי אנדרואיד המיוצרים בחברות שונות כגון Galaxy,Huawei  או LG.

בבואנו להשוות בין מכשיר אייפון לגלקסי, ברור לכולם שמכשיר האייפון המיוצר בחברת אפל נחשב למכשיר יוקרתי יותר, ורבים סבורים כי הוא בעל ביצועים טובים יותר, אך גם המחיר שלו יקר יותר בהתאמה.

ההבדלים בין אייפון לאנדרואיד

גורם מרכזי להבדלים בין המכשירים הוא שימוש במערכת הפעלה עם קוד סגור (באפל) לעומת שימוש במערכת הפעלה עם קוד פתוח (באנדרואיד). לכל צורה יש יתרונות וחסרונות.

מערכת ההפעלה של אפל נחשבת ליציבה ובטוחה יותר ועומדת בקריטריונים נוקשים.

היתרון במערכת ההפעלה של אנדרואיד הוא שהיא מאפשרת לכל אחד לפתח יישומים ואפליקציות ולהעלות אותן לגוגל מבלי לעבור בקרה – כך שיש מגוון רב יותר של אפשרויות לבעלי האנדרואיד. החיסרון כאמור הוא שהמערכת חשופה למפגעים שונים כגון בעיות אבטחה, וירוסים ובאגים.

מחיר תיקון סמארטפון לעומת החלפה למכשיר חדש

בהשוואה של תיקון אייפון לעומת תיקון אנדרואיד, תופתעו לגלות שמחירי התיקון של האייפון נמצאים במגמת ירידה וכי עלות החלפים של מכשירי אייפון דווקא נמוכה בדרך כלל מזו של מכשירי אנדרואיד.

לגבי תדירות התקלות – האנדרואיד חשוף יותר למפגעי אבטחה ולווירוסים ולכן גם לריבוי תקלות בשל מערכת הקוד הפתוח וחוסר הבקרה. במקרים רבים יהיה לכם שווה יותר להשקיע ברכישת מכשיר אנדרואיד חדש במקום בתיקונים יקרים.

בהתחשב בעובדה כי ברוב המקרים מחיר אייפון גבוה ממחיר האנדרואיד, אין ספק כי משתלם יותר להשקיע בתיקון שלו – בין אם מדובר בתיקון מסך, ניקוי קורוזיה או תקלות אחרות.

איפה כדאי לבצע תיקון של מכשיר אייפון

כשבוחרים מעבדה לתיקון האיפון יש לשים לב למספר פרמטרים ולבחור רק במעבדה וותיקה המתמחה בתיקונים של מכשירי אפל.

יש לבדוק כי המעבדה היא מאושרת ועושה שימוש בחלפים של אפל התואמים לדגם. בנוסף כדאי לבדוק אם יש למעבדה לקוחות קבועים או המלצות.

MaciTNow – תיקון מכשירי אפל בישראל

מעבדת MaciTNow היא מעבדת האקספרס הראשונה בישראל הפועלת בתל אביב החל משנת 2011 ומתקנת אך ורק מוצרי אפל. המעבדה פועלת בסטנדרטים הגבוהים ביותר של מקצועיות, מהירות, אבטחה ופרטיות ומעסיקה רק עובדים מומחים בניהם טכנאים, מהנדסים ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה.

למעבדה לקוחות רבים ביניהם חברות היי טק, חנויות, מעבדות מחשבים, גרפיקה, פרסום, טכנולוגיה וחברות ממשלתיות ועוד חברות שונות מכל רחבי הארץ והעולם ומכל התחומים,

המעבדה פועלת בפריסה ארצית עם נקודות שירות ואיסוף רבות ברחבי הארץ. ניתן להזמין תור למעבדה לצורך תיקון מכשירי אפל או לבצע רכישות באתר האינטרנט של המעבדה.

למידע נוסף

פוסטים אחרונים

העברת WhatsApp מאנדרואיד לאייפון

העברת WhatsApp מאנדרואיד לאייפון מהווה אתגר משמעותי למשתמשים שמעוניינים להמשיך להשתמש באפליקציית הווצאפ עם הנתונים הקיימים שלהם (כמו היסטוריית שיחות, או מדיה שמורה במכשיר). מעבדת

קרא עוד »

אפל קר

חברת macitnow מציעה שירות מעבדה מוביל בתחום תיקון מחשבי מאק. החברה מתמחה בתיקונים מהירים ואיכותיים בזמן קצר במיוחד. לחברה מעבדת אפל מוסמכת, חלקים מקוריים, ושירות

קרא עוד »

החלפת מסך במק

מחשבי אפל הם מכשירים חזקים ומהירים המצויים בשימוש רב במגוון תחומי החיים והעסקים. אבל כמו כל מכשיר אלקטרוני, גם מחשבי אפל יכולים להיתקל בבעיות טכניות.

קרא עוד »