כיצד לבחור מעבדת תיקונים לתיקון מק?

בחירת מעבדת מק היא אינה פשוטה. מחשב המק הינו בעל מבנה מסובך הדורש התמחות ייחודית. כולנו יודעים שמחשב המק יקר יותר ממחשב ה pc. לכן, כאשר אנו נדרשים לקחת את המק היקר שלנו למעבדת תיקונים אנו לא רוצים לקחת סיכונים ולדאוג שהמק שלנו יהיה במעבדה אמינה ומקצועית.

בדיקה של מעבדת תיקונים למק באינטרנט

ניתן לבדוק מעבדות תיקונים באמצעות האינטרנט במספר דרכים.

1. בדיקה ברשת החברתית פיסבוק שם תוכלו להתרשם מהדף העסקי של מעבדת התיקונים ולראות המלצות ופוסטים.

2. חיפוש בגוגל על ידי חיפוש בגוגל תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט של המעבדה. שוטטות באתר תאפשר לך גם לקרוא חומר מקצועי וגם לקבל מידע נוסף אודות המעבדה. אם המעבדה מתקנת רק מחשבי אפל למשל אז בוודאי שיש לה את צוות הטכנאים המתאים.

3.חיפוש בגוגל מי ביזנס- תוכלו להריץ חיפוש בגוגל את שם המותג של מעבדת התיקונים ובכך תוכלו לראות את הדף העסקי שלהם בגוגל. בדף זה תוכלו לראות ביקורות אודות המעבדה שיאפשרו לך להתרשם מאיכות השירות אותו ניתן לקבל שם.

מדוע לבחור במעבדת התיקונים macitnow

ישנם מספר סיבות עיקריות:

  • צוות טכנאים מנוסה וותיק המתקן אך ורק מוצרים של ענקית הטכנולוגיה אפל.
  • תיקון מחשבי מק ברמת הרכיב. תיקון מסוג זה יכול למנוע החלפת חלקים מקוריים ולחסוך לכם כסף רב.
  • שימוש בחלקיים מקורים- חלקים מקוריים משמע חלקים אמינים שלא יעשו לכם צרות בזמן קצר.
  • מיקום המעבדה- המעבדה שוכנת בבזל אחד פינת דזינגוף ממש במרכז תל אביב.
  • אפשרות לאיסוף המחשב מכל מקום- אין לכם זמן להגיע אילנו אז אנחנו נגיע אליכם. למעבדה יש שירות איסוף עצמי שיכול לאסוף את מחשב המק שלכם ולהחזיר לכם אותו בריא ושלם.

לא רק מעבדה גם חנות

מקאיטנאו אינה רק מעבדת תיקונים אלה גם חנות למוצרי אפל. תוכלו להגיע אלינו לא רק לתיקון המחשב אלה גם תוכלו להתחדש בציוד המתקדם ביותר מבית אפל. בכך תמצאו בית חם שלא רק יתקן לכם את המק אלה גם החנות שבא תוכלו לקנות את הציוד העתידי שלכם.

למידע נוסף

פוסטים אחרונים

העברת WhatsApp מאנדרואיד לאייפון

העברת WhatsApp מאנדרואיד לאייפון מהווה אתגר משמעותי למשתמשים שמעוניינים להמשיך להשתמש באפליקציית הווצאפ עם הנתונים הקיימים שלהם (כמו היסטוריית שיחות, או מדיה שמורה במכשיר). מעבדת

קרא עוד »

אפל קר

חברת macitnow מציעה שירות מעבדה מוביל בתחום תיקון מחשבי מאק. החברה מתמחה בתיקונים מהירים ואיכותיים בזמן קצר במיוחד. לחברה מעבדת אפל מוסמכת, חלקים מקוריים, ושירות

קרא עוד »

החלפת מסך במק

מחשבי אפל הם מכשירים חזקים ומהירים המצויים בשימוש רב במגוון תחומי החיים והעסקים. אבל כמו כל מכשיר אלקטרוני, גם מחשבי אפל יכולים להיתקל בבעיות טכניות.

קרא עוד »