מספר הבדלים בין מחשב איימק לבין מחשב מק פרו

מחשבי איימק ומחשבי מק פרו הם מחשבים חזקים ואיכותיים ביותר שקיימים בשוק. מדובר על שני סוגי מחשבים אשר עוזרים לנו בעבודות הגרפיקה, העריכה והתכנות השונות ללא כל בעיה. אך בטרם קבלת ההחלטה על קניית איימק או קניית מק פרו, חשוב להבין מה ההבדלים ביניהם. האם כדאי לכם להוסיף עוד כסף ולקנות מק פרו במקום קניית איימק, או שאתם רוצים לחסוך את המאות שקלים האלה. כמו כן, אל תשכחו שניתן לבצע תיקון איימק במעבדות מק בבוא העת וזה שיקול שיש לקחת בחשבון שחושבים על אופציות אחרות שלא קשורות למוצרי אפל.

מה ההבדל בין מחשבי איימק לבין מחשבי מק פרו?

מחשבי האיימק הם מחשבים נייחים אשר מגיעים עם מסך של 21.5 או 27, יש להם כרטיס גדול אשר מכיל בין 30-40% יותר מאשר מחשבי המק מיני והם חזקים מאוד. מעבר לכך תוכלו תמיד לשדרג אותם בעוד תוספת נפח בהתאם לצרכים האישיים שלכם. לעומת זאת, מחשבי מק פרו גם הם מחשבים נייחים אשר מגיעים עם מעטפת אלומיניום קשיחה ושתי ידיות אחיזה בחלקו שהעליונה של המחשב. מדובר על מחשבים עם מעבדי אינטל אקסון W בעלי 8-28 ליבות הכוללים דיסק SSD בנפח 4 וזיכרון RAM שמגיע עד ל-1.5 כולל כרטיס מסך  AMD Radeon Pro Vega II Duo, כך שבהשוואה לאיימק הם לוקחים אותם בהליכה. עם מחשבי מק פרו תוכלו לבצע כל משימה שתרצו ללא כל בעיה.

macpro

איזה מחשב מומלץ יותר מבין שניהם?

 

החלטה לגבי קניית איימק או קנית מק פרו תלויה בצרכים האישיים שלכם. אם אתם צריכים מחשב חזק מאוד על מנת שתוכלו לבצע את עבודות הגרפיקה, התכנות והעריכה לכו על מחשב המק פרו, אך אם אתם צריכים מחשב רגיל לעבודות הגרפיקה ולא יותר מדי מיוחד לכו על האיימק. מעבר לכך, בעת קניית איימק במעבדת מק תוכלו לבצע תיקון איימק בהתאם לבעיה של המחשב שלכם. לכן חשוב לחשוב טוב בטרם ההחלטה על רכישת מחשב מבית אפל, וכן להתאים את סוג המחשבים לצרכים האישיים שלכם.

 

איפה מומלץ לבצע תיקון לחשבי איימק ומק פרו?

 

מומלץ תמיד לבצע תיקון למחשבי איימק ומק פרו במעבדה המתמחה בתחום תיקון מחשבים מתוצרת ענקית הטכנולוגיה אפל. אנו במעבדה שלנו מעסיקים אך ורק מהנדסים וטכנאים בעלי הכשרה מתאימה. כמו כן אנו מסוגלים לתקן את מחשביי איימק ומק פרו ברמת הרכיב ובכך ניתן למנוע החלפת חלקים שלא לצורך.

תיקון מק

למידע נוסף

פוסטים אחרונים

העברת WhatsApp מאנדרואיד לאייפון

העברת WhatsApp מאנדרואיד לאייפון מהווה אתגר משמעותי למשתמשים שמעוניינים להמשיך להשתמש באפליקציית הווצאפ עם הנתונים הקיימים שלהם (כמו היסטוריית שיחות, או מדיה שמורה במכשיר). מעבדת

קרא עוד »

אפל קר

חברת macitnow מציעה שירות מעבדה מוביל בתחום תיקון מחשבי מאק. החברה מתמחה בתיקונים מהירים ואיכותיים בזמן קצר במיוחד. לחברה מעבדת אפל מוסמכת, חלקים מקוריים, ושירות

קרא עוד »

החלפת מסך במק

מחשבי אפל הם מכשירים חזקים ומהירים המצויים בשימוש רב במגוון תחומי החיים והעסקים. אבל כמו כל מכשיר אלקטרוני, גם מחשבי אפל יכולים להיתקל בבעיות טכניות.

קרא עוד »