המקבוק לא נדלק, MaciTNOW הצילו אותי

אלה היו ימים קריטיים לקריירה שלי. הייתי על סף קידום בחברת ההייטק בה עבדתי והבוס הטיל עליי פרויקט גדול, אשר הצלחה בו היתה הצעד האחרון לפני הפיכתי לאחראי צוות.

עבדתי לילות כימים, משקיע בפרויקט את כל מה שיש לי. יסודי כמו שהייתי לאורך כל חיי, אבל טעות אחת הביאה עליי חורבן, כך חשבתי. שכחתי לגבות את הקבצים עליהם עבדתי בענן. כלל לא חשבתי על האפשרות הזו, עד אשר בוקר אחד התעוררתי רק כדי לגלות כי חשכו עיניי. או יותר נכון, חשך המסך: המקבוק לא נדלק.

אין לי בעיה להתמודד עם לחצים. דדליין הוא עבורי אתגר שרק ממריץ אותי, וקשיים מוציאים ממני את המיטב. אך הפעם התקשיתי להתמודד עם הפאניקה.

מקבוק לא נדלק

המעבדה למוצרי אפל שנותנת עבודה

כעבור חצי שעה התעשתתי והתחלתי לנסות לפתור את הבעיה בעצמי. חיפשתי בגוגל מאמרים אודות תיקון מקבוק, אבל כל הניסיונות והצעות ה-Troubleshooting לא הועילו.

החלטתי לפנות למומחה, ובלית ברירה הודעתי לבוס כי הפרויקט עליו אני עובד בסכנה עקב קריסת המקבוק שלי. "מה אתה דואג?", הוא הרגיע מיד. "אתה לא יודע שבחברה שלנו עובדים עם המעבדה הטובה ביותר בישראל לתיקון מוצרי אפל?".

תיקון מקבוק עוד באותו יום

האמת שלא ידעתי. קיבלתי מספר טלפון של MaciTNOW וזכיתי לתשובה מיידית ושירות אדיב שהבטיח לי מפורשות: "עוד לא נתקלנו בבעיה שלא הצלחנו לתקן".

הגעתי אל המעבדה ברחוב בזל 1 בתל אביב, ועוד לפני שהעליתי בכלל את סוגיית אבטחת המידע החשובה לי כל כך בשל הפרויקט, הבנתי כי יש על מי לסמוך. מעבדה מאובטחת שכזו לא ראיתי עדיין. ידעתי שהמידע שלי בידיים טובות, אבל קודם כל פיללתי שהוא בכלל ניתן לשחזור.

התברר כי אמנם ב-MaciTNOW מתמחים גם בשחזור מידע, אבל זה לא יהיה הכרחי. כבר בערב המקבוק שלי היה בידיי, תקין לחלוטין, כאילו לא היה מסך שחור מעולם.

והמחיר? הכי זול בארץ, לא האמנתי. במעבדה אף הסבירו כי הם כל כך בטוחים בעצמם שהם מבטיחים שובר של 200 שקלים לשימוש עתידי במקרה שאמצא מעבדה זולה יותר.

מקבוק שלא נדלק

מעבדת MaciTNOW: חלקי חילוף מקוריים

מעבדת MaciTNOW היא המעבדה היחידה בישראל שמתקנת אך ורק מוצרי אפל. מעבדת האקספרס הראשונה בישראל קיימת משנת 2011 ושוברת שיאים בכל תחום: תיקון מחשבי ומכשירי אפל ומק במהירות שיא, והכל במחיר הזול ביותר בארץ.

ככה זה כאשר אתה מחזיק את הטכנאים והמהנדסים הטובים ביותר בתחומם ובעל מלאי חלקי חילוף מקוריים. הכל זמין, מהיר וקל – חוסך לכם זמן וכסף.

אז אין צורך בפאניקה, המקבוק או המק שלכם נתקל בתקלה? פשוט MaciTNOW.

למידע נוסף

פוסטים אחרונים

העברת WhatsApp מאנדרואיד לאייפון

העברת WhatsApp מאנדרואיד לאייפון מהווה אתגר משמעותי למשתמשים שמעוניינים להמשיך להשתמש באפליקציית הווצאפ עם הנתונים הקיימים שלהם (כמו היסטוריית שיחות, או מדיה שמורה במכשיר). מעבדת

קרא עוד »

אפל קר

חברת macitnow מציעה שירות מעבדה מוביל בתחום תיקון מחשבי מאק. החברה מתמחה בתיקונים מהירים ואיכותיים בזמן קצר במיוחד. לחברה מעבדת אפל מוסמכת, חלקים מקוריים, ושירות

קרא עוד »

החלפת מסך במק

מחשבי אפל הם מכשירים חזקים ומהירים המצויים בשימוש רב במגוון תחומי החיים והעסקים. אבל כמו כל מכשיר אלקטרוני, גם מחשבי אפל יכולים להיתקל בבעיות טכניות.

קרא עוד »