מחשבי אפל

מחשבי אפל

הסיפור של מחשבי אפל הוא סיפור ידוע, למעשה הוא מהווה חלק בלתי נפרד מהמיתולוגיה של עולם המחשבים. היה זה סטיב ג'ובס שהציג בפני כל העולם בשנת 1984 את המקניטוש((mac והביא למהפכה בעולם המחשבים ונחשב עד היום לקלסיקה. מאז עברו הרבה מים בנהר וכידוע סטיב ג'ובס נאלץ לעזוב את החברה. חברת אפל כמעט וקרסה בשנות התשעים עד שג'ובס חזר והציל אותה, בין היתר בזכות המצאות חדשות, כולל מחשבים חדשים ששינו שוב את כללי המשחק בתחום.

היום יש לא מעט ויכוחים ודיונים, האם מחשבי אפל הם באמת הטובים ביותר, האם הם המחשבים אשר נחשבים לאיכותיים ביותר בשוק. אל מול מגוון רחב של מחשבים ניידים ונייחים, האם הטענה שהכי טוב לקנות מחשב אפל, היא עדיין נכונה?

חשוב לציין, ניתן לרכוש מחשבי אפל בחנויות מחשבים וכן בחנויות אפל או בחנויות שמשווקות את מוצרי החברה. אנחנו יכולים למצוא מחשבים שמותאמים למגוון רחב של צרכים: לצרכים מקצועיים, למשל גרפיקאים ומעצבים והן לצרכים אישיים, כאלה שיכולים להתאים ללימודים, וכן לצרכים אחרים.

מדוע נכון מצדנו לקנות מחשב של אפל:

בראש ובראשונה, הסיבה העיקרית היא שמדובר באחת החברות האמינות והאיכותיות שקיימות בתחום. אי אפשר לומר זאת אחרת. חברת אפל נחשבת לחברה מובילה בעולם המחשבים, חברה אמינה, עם קהל לקוחות נאמן שהולך איתה כבר עשרות שנים וכמעט שלא חווה אכזבה. לקוחות החברה נהנים משירות מקצועי ואיכותי, מחשבים ברמה גבוהה, ניתן להגיד כי מדובר בהרבה יותר ממחשב, מדובר במותג.

הסיבה השנייה, מחשבי אפל כוללים את מערכת ההפעלה OS. מערכת הפעלה מקורית של אפל שהיא גם מערכת הרבה יותר יציבה מווינדוס, קל לתפעל אותה, נהנים בה מחוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר והכי חשוב, היא כמעט לא מכילה וירוסים, באגים וחוסר תאימות.

הסיבה השלישית, המחשב כולל יישומים ייחודים בעולם העיצוב, וכן תוכנות נוספות, כמו ניהול תמונות, דפדפן, תוכנת מיילים, יישומי אופיס שעובדים בדומה לתוכנה של מיקרוסופט רק באופן  יותר קל ונוח.

הסיבה הרביעית, עיצוב ונוחות שימוש. מחשבי אפל ידוע בעובדה שהם מעוצבים בצורה נעימה לעין, גימור מושלם, נוחים מאוד לשימוש, ושוקלים מעט (אם מדובר במחשב נייד). באפל משקיעים גם בזה, מתוך הבנה שהצרכן צריך ליהנות ממחשב מעוצב ונעים לעין, כמו שהוא גם נעים לשימוש.

הסיבה החמישית, החברה מספקת מגוון מוצרים טכנולוגיים וחנויות משלה ברחבי העולם. שקונים מוצר של אפל אפשר להיות בטוחים שקנינו את המוצר המתקדם והמוביל בתחומו ולהיות שקט להרבה מאוד זמן.

למידע נוסף

פוסטים אחרונים

העברת WhatsApp מאנדרואיד לאייפון

העברת WhatsApp מאנדרואיד לאייפון מהווה אתגר משמעותי למשתמשים שמעוניינים להמשיך להשתמש באפליקציית הווצאפ עם הנתונים הקיימים שלהם (כמו היסטוריית שיחות, או מדיה שמורה במכשיר). מעבדת

קרא עוד »

אפל קר

חברת macitnow מציעה שירות מעבדה מוביל בתחום תיקון מחשבי מאק. החברה מתמחה בתיקונים מהירים ואיכותיים בזמן קצר במיוחד. לחברה מעבדת אפל מוסמכת, חלקים מקוריים, ושירות

קרא עוד »

החלפת מסך במק

מחשבי אפל הם מכשירים חזקים ומהירים המצויים בשימוש רב במגוון תחומי החיים והעסקים. אבל כמו כל מכשיר אלקטרוני, גם מחשבי אפל יכולים להיתקל בבעיות טכניות.

קרא עוד »