מבט ראשון על המאקבוק פרו 2019: מתי משחררים אותו, מה מחירו ומה המפרט שלו

מקבוק פרו החדשאפל סוף סוף חשפה את המקבוק פרו 2019 בכנס המפתחים WWDC 2019, עם חומרה שמקצוענים ויצרנים דרשו במשך שנים.

 

 במקפרו החדש יש מעבד Intel Xeon עם עד ל28 ליבות, זכרון מערכת ECC בעל 6 ערוצים ועם עד ל1.5 טרהבייט זכרון, מה שאומר שלא תוכלו לבצע שום משימה אשר תהיה כבדה מדיי למקבוק פרו החדש.

ככל שיש יותר ליבות – ככה זה יכול לעמוד בכמה שיותר משימות בו זמנית, מה שאומר שהמעבד שיש במק פרו החדש יוכל להחזיק אפילו את הפעולות הכי כבדות בלי בעיה.

  רמת הזיכרון שלו

מבחינת זכרון, המקבוק פרו תומך בזכרון בעל 6 ערוצים, ובא עם 12 כניסות אשר מציעים למשתמש את האפשרות של להתקין עד ל1.5 טרהבייט של זכרון RAM.

הגרסא הראשונית של המקבוק פרו באה עם SSD בעל 256 ג'יגה זיכרון, וזה החלק היחיד במפרט שנראה קצת מאופק בגלל שזה לא כמות זכרון אופטימלית בימנו. אך תוכלו לשדרג את המקבוק פרו החדש ולהוסיף לו עד ל4 טרהבייט זכרון.

ביצועים גרפים

אפל הולכת לשווק כרטיסים גרפיים חדשים עם המודול MPX החדש, כרטיס PCIe אשר יאפשר לכם לא רק להתקין כרטיסים גרפיים חזקים יותר, אלה יהיו בעלי אינטגרציית ת'אנדרבולט וכוח של 500W. אפשר להתקין במקבוק פרו שתי כרטיסים כאלה, אשר יאפשרו לכם להשתמש בשתי מעבדים גרפיים של  Radeon Pro Vega II.

 

המחיר של המקבוק פרו החדש הוא 5,999$ (כ21,800 שקלים) וזה בשביל הדגם הבסיסי עם המעבד Intel Xeon בעל ה8 ליבות, מעבד גרפי של רדיאון 580X ו32GB זכרון ECC (RAM)

כמו כן אפל חשפה צג מקצועי חדש – the Pro Display XDR – אשר מגיע עם עיצוב התואם את העיצוב של המקבוק פרו החדש. המסך החדש אשר גודלו 32 אינץ' מתהדר בתצוגת רטינה של 6K (הראשון העולם), ובעל HDR ברמה חדשה, מה שאפל מכנים XDR (Extreme Dynamic Range).

המסך החדש ניכן בפני שטח בטקסטורת ננו אשר תפזר השתקפויות בלי לפגוע באיכות התמונה.

אפל הכריזה שהמקבוק פרו 2019 יצא לאור בסתיו 2019, מה שאומר שזה יגיע אלינו בין ספטמבר לנובמבר.
והחלק הכי טוב? לקבל גישה לחלקים הפנימיים של המקבוק פרו יהיה קל מאד, הודות לעיצוב של המארז.  כיסוי האלומיניום החיצוני יורד בתנועה אחת, ומאפשר גישה נוחה לכל המערכת לשדרוג קל ונוח.
לאלה אשר לא שוכנעו ע"י העיצוב הקודם של המקבוק פרו, העיצוב הנוכחי הרבה יותר תעשייתי. מעוצב להיות הרבה יותר מודולרי, השיפועים של המקבוק פרו הרבה יותר מסורתיים, עם שילוב של אלומיניום מוברש וחורי שקיעת חום אשר מקשטים את הכיסוי החיצוני. הוא הרבה יותר ברוטלי ואומר "זה בשביל עבודה ולא בשביל מראה טוב". המקבוק יכול להתלות על מטלה, ואפשר להתקין לו גלגלים מלמטה כדי להזיז את זה במשרד בנוחות.

 

למידע נוסף

פוסטים אחרונים

העברת WhatsApp מאנדרואיד לאייפון

העברת WhatsApp מאנדרואיד לאייפון מהווה אתגר משמעותי למשתמשים שמעוניינים להמשיך להשתמש באפליקציית הווצאפ עם הנתונים הקיימים שלהם (כמו היסטוריית שיחות, או מדיה שמורה במכשיר). מעבדת

קרא עוד »

אפל קר

חברת macitnow מציעה שירות מעבדה מוביל בתחום תיקון מחשבי מאק. החברה מתמחה בתיקונים מהירים ואיכותיים בזמן קצר במיוחד. לחברה מעבדת אפל מוסמכת, חלקים מקוריים, ושירות

קרא עוד »

החלפת מסך במק

מחשבי אפל הם מכשירים חזקים ומהירים המצויים בשימוש רב במגוון תחומי החיים והעסקים. אבל כמו כל מכשיר אלקטרוני, גם מחשבי אפל יכולים להיתקל בבעיות טכניות.

קרא עוד »