תקנון

Mac iT Now ישראל מודה לכם על החלטתכם לאפשר לנו לתת שירות למכשיר שלכם.

כדי שנוכל להתחיל לעבוד עליו אנו מבקשים למסור לכם כמה פרטים חשובים לגבי התנאים של האחריות והשירות המתבצע אצלינו במעבדה. אנא קראו את הסכם זה עד סופו ולאחר מכן חתמו עליו.

  1. אנא קראו בעיון תקנון זה, במידה ויש לכם שאלות נוספות או משהו לא ברור אל תהססו לפנות

אלינו לפני שתחתמו על התקנון.

  1. כאמור אנחנו לא חברת אפל, לא מתיימרים ולא מעוניינים להיות מורשי אפל ולכן יש באפשרותינו

לתקן לוחות ורכיבי חומרה ללא צורך בהחלפתם.

 3.לפני שאתם מוסרים לנו את המחשב לתיקון או שדרוג, בחלק מהמקרים חברת אפל לא מאפשרת

למעבדות צד שלישי ולעיתים גם אצלם לתקן מחשב, במידה והם יבחינו בתיקון מחשב

(לדוגמא ניקוי קורוזיה) הם יבטלו לכם את האחריות במידה וקיימת לכם כזו.

  1. תהליך מסירת המחשב לתיקון או שירות במעבדה מתבצעת בצורה שקיפה המצולמת ומתועדת

בכל שלב מרגע קבלת השיחה, הכניסה לחנות ולמעבדה. כל מחשב שנכנס למעבדה הוא לא מחשב חדש ולכן יתכן שיש עליו סימני שימוש משריטות או מכות קטנות עד גדולות ואנחנו לא נוכל לפצות אתכם בשל כך גם במידה ונשרט המחשב אצלינו במעבדה במהלך ההובלה אליה או פתיחתו.

  1. במעבדה אנחנו מריצים מספר בדיקות שונות, אמנם במידה ויש תקלה שלא סיפרתם לנו עליה

ייתכן ולא נצליח למצוא אותה בבדיקות אלו.

  1. האחריות שלנו לא תקפה במקרה של תקלות תוכנה אלא על חומרה בלבד.
  2. במידה והתיקון נמשך יותר משבוע יתאפשר לכם לקבל מאיתנו מכשיר חלופי ללא

תוספת תשלום במידה ויש לנו במלאי.

 8.החלקים הפגומים שהוחלפו ישארו בבעלותינו ויתאפשר לכם לרכוש אותם בתמורה

לחצי מעלות החלק החדש.

 9.אנו משתמשים בחלקים חדשים או מחודשים באיכות גבוהה בלבד והאחריות שלנו

היא על החלקים שהוחלפו ולשלושה חודשים בלבד אלא אם צוין אחרת בחשבונית שקיבלתם.

10.במידה ולא אספתם את מכשירכם לאחר שלושים ימים מקבלת הצעת המחיר

או מסיום תיקון המחשב אנו שומרים לעצמינו את הזכות לפרק את מחשבכם,

לתרום אותו או להשתמש בחלקים שלו על מנת לכסות את עלות הבדיקה או התיקון.

11.ביטול עסקה או תיקון לאחר מסירת המחשב למעבדה, תחול בחיוב עלות הבדיקה

על סך 350 ש”ח בתוספת החלקים ו/או זמן העבודה שכבר הוחלפו ו/או תוקנו.

 

12.תנאי האחריות לתיקון מפורטים בחשבונית ובטופס תיקון ויכובדו רק לאחר שלמות מדבקת

האחריות. על הלקוח לבדוק תקינות המחשב , חלקים ומדבקת האחריות לפני עזיבת החנות.

13.מסירת המחשב בחזרה ללקוח תתאפשר על ידו בלבד בצירוף טופס התיקון

שהלקוח מקבל בעת מסירת המחשב.

קורוזיה ונוזלים: למחשב שיפתח במעבדה וימצאו בו שברים, נוזלים או סימני קורוזיה – האחריות מתבטלת באופן אוטומטי והמעבדה לא תהיה אחראית לשום נזק שימצא במחשב גם אם המחשב פעל תקין לפני ההגעה למעבדה. תיקון קורוזיה לוקח כ 12 שעות והמעבדה מתחייבת להסיר את הקורוזיה מלוח האם בלבד ולא מחלקים אחרים במחשב. לא תינתן אחריות ללוח האם לאחר ניקוי קורוזיה אלא אם כן נכתב אחרת באחריות. במקרים חמורים יותר של קורוזיה יתכן ומצבו של המכשיר יוחמר במהלך הבדיקה ואף לאחריה. גיבויים וקבצים: המעבדה לא אחראית בנוגע לאיבוד כל תוכן ומידע במחשב, בדיסק או בכונן חיצוני. על הלקוח חלה האחריות הבלעדית לדאוג לגבות את המידע במחשבו טרם ההגעה למעבדה

סגירת תפריט